Stanari Grbavice u bloku između Vojvođanske i Lasla Gala u narednom periodu konačno će dobiti odvod za atmosferske vode, čime će biti rešen problem poplava.
Dobra vest, taj deo lezi u vodi, nemoguce je proci a kamoli parkirati i hodati u bilo cemu sem gumenim cizmama. Godinama se voda skupljala u podrumima. Nadam se da ce tehnicki biti adekvatno i dugorocno reseno
Nije li rekonstrukcija ulice Lasla Gala bila pre desetak godina. Ono kad su ljudi isli po pesku mesecim i mesecima i mesecima. I nikome nije palo na pamet da treba atmosferska kanalizacija u gradu koji je fakticki nastao na mocvari. Zanimljivo! Tuzno? Jadno? Pranje para? Necija strina ima novu firmu? Zaposlili smo partijske debile svugde?
Trenutni prioritet je uređenje invalidskog parkinga u Ljermontovoj - dvorišta preostalih kuća u Doža Đerđa nisu iste dužine, treba to "poravnati", pa dići zgrade s obe strane - lako ćemo posle za kanalizaciju.
Pomenuti parkinzi u Milana Simovića i izmedju Lasla Gala i Vojvodjanske su jedni od retkih gde još nema naplate parkiranja i jedino rešenje gde se mi koji tu radimo možemo parkirati. Nadam se da neće ući u sistem naplate,ili da se nadje model po kom bi mi mogli dobiti nalepnicu recimo od 7 do 15h.
Realno komšinice ovo je bacanje novca nas poreskih obaveznika. Sređuje se dvorište, odnosno prilaz garažama besnih limuzina, da se ne prljaju točkovi istih i to o trošku grada, mesto da je dvorište sanirao onaj ko ga je i devastirao, tačnije investitori zgrada u Lasla Gala, zna se tačno ko je ( MG gradnja ). Toliko neokrpljenih rupa na kolovozu a oni će iz depresije (dvorište) da vuku atmosfersku vodu na više u Vere Pavlović, koju opet treba raskopavati, nakon što se pre 5-6 godina malo sređena. Odličan primer nedomaćinskog poslovanja gradskih otaca. Zapravo, iza cele priče o navodnom uređivanju, krije se namera izgradnje novih parking mesta, kako bi budući stanari nove zgrade na vrhu Lasla Gala, one što je pregradila ulicu ( za to bi u normalnoj državi neko bio u zatvoru odavno ) imali gde da parkiraju, u onako već prenaseljenom delu Grbavice. Ceo smisao ove priče je to.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uskoro radovi u delu Grbavice: Rešava se problem poplava u bloku Lasla Gala i Vojvođanske
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•27.01.2022.
•11:04 > 11:25
Komentari 11
Lala
Komsinica
Hidra
Marta
@jopeja
Mico
Zaposleni
Komsija iz Vojvođans
Realno komšinice ovo je bacanje novca nas poreskih obaveznika. Sređuje se dvorište, odnosno prilaz garažama besnih limuzina, da se ne prljaju točkovi istih i to o trošku grada, mesto da je dvorište sanirao onaj ko ga je i devastirao, tačnije investitori zgrada u Lasla Gala, zna se tačno ko je ( MG gradnja ). Toliko neokrpljenih rupa na kolovozu a oni će iz depresije (dvorište) da vuku atmosfersku vodu na više u Vere Pavlović, koju opet treba raskopavati, nakon što se pre 5-6 godina malo sređena. Odličan primer nedomaćinskog poslovanja gradskih otaca. Zapravo, iza cele priče o navodnom uređivanju, krije se namera izgradnje novih parking mesta, kako bi budući stanari nove zgrade na vrhu Lasla Gala, one što je pregradila ulicu ( za to bi u normalnoj državi neko bio u zatvoru odavno ) imali gde da parkiraju, u onako već prenaseljenom delu Grbavice. Ceo smisao ove priče je to.
Anđelka Pavlović
jopeja
cpk
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H